mandag 3. juni 2013

You've got mail / Ny postkasse og prikke-lotteri

Postkassa som hang på gjerdet vårt, tilhørte forrige huseier. Den hadde sett sine bedre dager, og fru Åpent^hus følte trangen til å spreke opp sakene litt.

Image and video hosting by TinyPic

Ikke akkurat vel planlagt animasjonsprosjekt, detter her.
Heller "vi tar det som det kommer- tatt på strak arm og uten stativ"-innskytelse.
Kunne ikke dy med for å legge ved denne lille gif'en, likevel! :)



elle melle - hvilken vil du ha? :)
(nå håper jeg du svarer "rett") ;)



Og selv om hagen ser ut som et villniss,
og nok kommer til å gjøre det ei god stund fremover
kan da godt postkassa se litt knæsj ut?

Beklager dårlig bildekvalitet -
bilder tatt med min gamle, og snart pensjonerte mobiltelefon.



Jeg har forresten noen prikker til overs. 
(Jeg kjøpte de hos Happylines.
Noen som vil ha?
Her blir det lynlotteri! :)

Advarsel: Helsefare
- risiko for smittsom prikkesyke. 
hihi!

Legg igjen en kommentar og
meld din interesse for prikkepremie. :)
Det er det hele. Trekning om ei uke!

Det gis ekstra lodd for å nevne lotteriet i et blogginnlegg
og lenke til dette innlegget.
Gøy om du merker lenka "prikkesyke"
Så kan vi se hvor smittsomt det blir! ;)
Husk å si ifra om du kvalifiserer for ekstralodd!


A propos post:
Lillemor ble den første til å hente opp spennende konvolutt fra nye postkassa.
Hun har fått viktig brev - fra skolen, med liste over hvem hun skal begynne i klasse med til høsten, og navnet på lærerne. Stor stas.:)

Nå er jeg forresten på jobbreise igjen. Til Arendal. Hei Arendal! :)

I neste innlegg
herlig hvitt

12 kommentarer:

  1. Jeg tar gjerne i mot prikkesyken! Men jeg lurer på en ting, klør den??
    hehe.. Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  2. Prikker skaper liv, så det er helt klart noe jeg også vil ha.
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  3. Jippi! JAAAy YO!
    Blir veldig gjerne med!!!
    Da kan vi leke "prikkedøden" !!!

    Hilsen Birthe hos MangoGiraff

    SvarSlett
  4. Blir gjerne bitt av prikkesyken!
    SM

    SvarSlett
  5. Jeg er gjerne med!

    Klem

    PS: Konkurranse hos meg også om du vil være med

    SvarSlett
  6. Jeg er med :) Postkassa ble knallfin :)

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne ha! :)
    Klem Kine M

    kinelindstad@gmail.com

    SvarSlett
  8. Så søtt!
    Jeg tar gjerne noen prikker! ;)

    Klem fra Maren

    SvarSlett
  9. Så stas og heldig jeg er da du;) Ikke lenge siden jeg skrev et innlegg om de smittsomme prikkene.
    Jeg er hekta;)
    Takker og bukker.

    Velkommen som følger, stas!

    -malla-

    SvarSlett
  10. Ååå, jeg må og pynte postkassa mi :) takk for inspirasjon :)

    SvarSlett
  11. om det ikkje er for seint hiv eg meg gjerne på lynlotteri med fine prikkepremiar :) har ein *stygg* postkasse eg og, som fulgte med huset...som kanskje kan få seg litt prikkar:) ha ein fin dag!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...