tirsdag 18. juni 2013

Green and grey / naturens egne fargetoner








kunne ikke dy meg for å slenge på et par morsomheter :)




fotografen bak dette bildet har jeg skrevet eget innlegg om. 







kildehenvisning i bildene

Prikkevinnere
Beklager så mye at det har tatt så lang tid før jeg fikk annonsert 
hvem som blir smitta av prikkesyka :)

Jeg fant ut at jeg hadde nok prikker til TO premier.
Så da fikk  Åpent^hus Google-følger nr. 800 den ene
ElleVillaMalla
og 
den andre premien går til
I vinduskarmen.

Gratulerer til vinnerne :)


I neste innlegg
herlig fargeinnslag


3 kommentarer:

  1. Den klesklypa kunne jeg tenkt meg-som en hageinstallasjon;) Bare hyggelig at du bruker bildet- hadde helt glemt det ja;) Blir nostalgisk når jeg ser de telefonene;)

    SvarSlett
  2. Herlig innlegg!! Fortastt god sommer!!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...