tirsdag 25. mai 2010

Hjem i Bergen

Hjem kjære hjem er en av de fine interiørbutikkene i Bergen sentrum. Jeg besøkte den ofte da jeg bodde der for noen år siden, og tar fortsatt turen innom hvis jeg er i byen.


Her er noen snapshots fra sist jeg var der. (Beklager smådårlige bilder) Butikken ligger vis a vis Exhibit (tidligere postbygget) midt i sentrum. De scorer ikke superhøyt på service i min bok, men utstillingene er det ingenting å si på.

I speilbildet i vinduet ser du BancoRotto-bygget på andre siden av gata.

Vintage har funnet veien selv til stilfulle Hjem kjære hjem.


Vakre tekstiler har de, men det meste ligger litt over mitt normale impulskjøpbudsjett.

Disse skjønne sakene kunne jeg godt tenkt å ta med meg  hjem.
Dyre var de heller ikke. Gjorde seg veldig godt i par, også! :)


Noen som har flere bergenske "snopebutikker" å tipse om?
Jeg noterer  meg gjerne til neste Bergensbesøk. :)

I neste innlegg
blir det avduking av Åpent hus' nye hagemøbler! :)

4 kommentarer:

  1. Her er et par butikker i Bergen som er vel verdt et besøk:

    Tit Art & design AS
    ‎Teatergaten 35, 5010 Bergen, Norge
    55 31 57 08‎
    titnett.no

    Inside design AS ‎
    Veiten 1, Bergen, Norge
    Interiørbutikk

    SvarSlett
  2. Hei!

    Rips i gågaten er en kjempefin, ganske ny butikk! Kikk gjerne på posten min;

    http://vestablikk.blogspot.com/2010/03/rips-med-flte.html

    SvarSlett
  3. Fikk veldig lyst på bordet og kommoden! Tipper jeg ikke har så lyst til å se prisen..
    Så da blir det bare å drømme videre :)

    SvarSlett
  4. Du bør absolutt ta turen innom Berle Taburetten, selv om den ligger litt utenfor Bergen sentrum- nærmere bestemt Hop. En mye større butikk enn Hjem kjære hjem, og de har virkelig mye flott!!!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...