torsdag 1. august 2013

Self indulgence /ønskeliste


En gang imellom må jeg som de fleste interiørbloggere
unne meg gleden ved å lage ei ønskeliste. 
Ikke for at jeg går og ønsker meg nytt hver dag, 
eller at jeg egentlig tror at alt dette skal komme inn døra. 
Men bare for gleden! :) 

Bær over med meg! ;)










min absolutte PH-favoritt. tidløs og vakker. 



vakre Butterfly stool (omtalt før)


ja - friske blomster hjemme hele tiden står på ønskelista. 
ikke så dyrt heller - bare veldig hyggelig. Trivsel i en vase! :)






dette falt jeg pladask for da jeg var i Stockholm en gang. 
det hang på en vegg(!) i en butikk - med lys på. nydelig!!

Bølling bakkebord. Skrevet om det før, ja.

danske Stillebens eget design av Ratzer. Fine pledd!


Også skrevet om disse - Kahlers keramikkbord med trelokk. Fine og praktiske.
Hadde passa fint her :)



noen som har grønne eller lyseblå Urban-stoler til meg?
de selger de ikke på Ikea lengre. (bare hvit)


fine og lette og enkle. 
til uteterassen og som kjekke stablestoler 
som kan tas frem når man trenger ekstra sitteplasser. 



vakkert speil (også omtalt før)





skjønne og røffe norske Ygg og lyng. 
ELSKER puff/småborda furu og bjørk. 
Ja takk - begge deler! :)



kildehenvisning i bildene


I neste innlegg
sommerstemning



4 kommentarer:

  1. Så mye flott det var her!!

    SvarSlett
  2. Bærre lækkert!
    De borda kunne jeg tenkt meg sjøl.
    Det er så mange rette former her inne, at det hadde brutt fint opp med de.

    Siw

    SvarSlett
  3. hei alle og takk for hilsener i kommentarfelt og eposter.

    det er mange som har sp urt om hvor man kan få tak i slike Brita Sweden plastmatter.

    Et godt sted å finne dem er her: http://royaldesign.no/Brita_Sweden.aspx. Der er det også 20& rabatt for tiden.

    Hilsen Åpent^hus

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...