søndag 25. august 2013

Nytt spennende radarpar / Fresh new store

I dag gleder jeg meg over å få vise frem et eksempel på noe av det fine som kan oppstå gjennom bloggverden: kreative gener får gro - spennende bekjentskaper knyttes, og drømmer får spire. To fine bloggkolleger har opplevd noe av dette positive.De fant hverandre for ett år siden under et bloggarrangement. Og sammen har de to kreative og dyktige damene gjort alvor av en drøm: De har "slått pjaltene sammen" og åpnet butikk i Bergen.

Dama bak bloggen Tonemelone svinger seg både med malerkost og symaskin. Og dama bak navnet MøbelPøbel - ja, hun finner og fornyer fine retromøbler og forvandler de til skjønne skatter med moderne vri.

Fredag åpnet dørene for samarbeidet Ramp 42 i Bergen.
Her er noen glimt fra herligheten:








De sikter seg inn på et "rampete" fargeunivers, sier de. 
Ordentlig forfriskende, synes jeg!





En skikkelig vitamininnsprøytning, eller hva!






De to damenes herlige arbeid kompletterer hverandre virkelig, 
synes jeg. Enig?











Damene holder åpent mandag, onsdag og fredag + lørdag. 
Ramp 42 finner du i Fridalsveien 42 i Bergen.



Takk for lån av bilder, ToneMelone og MøbelPøbel
Jeg skal selv sjekke ut butikken ved første anledning i Bergen! :)
Lykke til til flinke, sprelske, kreative og kjekke, jenter! 




I neste innlegg
fjørlett

6 kommentarer:

  1. Disse damene råkker!

    Gleder meg til å se de på messen i Bergen. Har akkurat bestemt meg for å reise. Skal du?

    Siw

    SvarSlett
  2. revinyl: hm... nå begynner jeg visst å vurdere det! :) skal sove på det, og se hva slags reise som går an... :)

    SvarSlett
  3. Så gøy! Dette må jeg sjekke ut!
    Takk for at du gjorde oppmerksom på disse fargerike damene og deres arbeid :)

    SvarSlett
  4. elsket hele konseptet og hele butikken, knallstilig!
    :) god aften til deg ;)

    SvarSlett
  5. Bare hyggelig, Brudeblogg :)
    Takk det samme, Manuela.

    SvarSlett
  6. Tonemelone er ei av dei kulaste damene eg veit om! Har berre møtt ho ein gong, men gleder meg veldig til Interiør- og Boligmessa i Bergen, då skal eg legga mine klamme hender rundt ho i ein kjempeklem :) Butikken... mamma mia... den ser berre heilt herlig ut! Ser jo berre ut i frå bileta at det er knall! Lyst, lett, lekent og energisk - eg blir glad, rett og slett glad!

    Herlig innlegg!

    Klem Eli

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...