lørdag 10. august 2013

Klenodier verdt å ha fremme / Those old charming keepsakes


Jeg elsker skandinavisk design.
Enkle former og rene linjer.
Det skulle vel skinne igjennom her på bloggen?! 

Men hadde alt hjemme hos meg vært glatt og lyst, 
hadde jeg nok ikke følt meg ordentlig hjemme. 
Jeg må blande stiler og materialer for å få den gode hjemmefølelsen. 
Og et og annet gammelt klenodium fra gamle tider får stå fremme. 
Og minner meg på at verden ikke ble til i går ;)
Dagens innlegg er et dryss 
inspirasjonsbilder av gamle ting i nye hjem. 
Enjoy!



Har du et forhold til et musikkinstrument, for eksempel?
Det har jeg - men jeg vil helst slippe å se fiolinen som 
jeg ble tvunget til å spille på alt for lenge! ;)




noen samler også på mange av samme tingen. 












Kildehenvisning i bildene.

Har du noen gamle ting som er kjære for deg?
Tidligere innlegg om slike fine gamle ting
inkludert mine egne favoritter, ser du her. 


I neste innlegg
skandinavisk down under


3 kommentarer:

  1. Heisan.

    Mulig at jeg husker feil,men hadde du en gang ett blogginnlegg om slike Happylights lyslenker man kunne bestille i akkurat den farven man ville?

    SvarSlett
  2. Hei. Ja. Heter cable and cotton.
    Ble ganske dyrt, men er superfornøyd med resultatet.

    SvarSlett
  3. Fine gamle ting. Jeg kan også godt lide det nordiske, men må også have en blanding af gammelt og nyt. Fine inspirerende billeder, du viser her. Ønsker dig en god søndag. Bente

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...