torsdag 29. august 2013

Luftig på soverommet / On cloud 9


Jeg elsker det lyse og lette når det kommer til interiør og soverom - samme hvilken årstid det er.
Her kommer og går ikke interiørtrendene i høyt tempo. :) Her får lyset og roen regjere.





Speilkommoden ble gitt oss av forrige huseier. 
Det er fint å vite at den alltid har stått i dette rommet. 





En av Wegner-stolene våre har fått sin plass i et hjørne her. 
Lyse gardiner og hvitt bomullssengetøy er hovedingrediensene her. 
Sammen med gråfargen på veggene, som vi er veldig fornøyd med. 



Den nyeste beboeren i Åpent^hus har selvfølgelig funnet
seg godt til rette  ...


... også på soverommet. 





kleshaugen på gulvet tar jeg ikke med.
den ser man forresten ikke når man sover ;)



zzzZZZZZ :)

foto (c) Åpent^hus


I neste innlegg
rødt metall

2 kommentarer:

  1. Svalt og godt soverom, den stolen var veeeeeeeeeldig fin, men pusen er finast altså. For eit deilig lite nøste :) Me har to pusar her hjå oss, og eg veit ikkje om noko som er så avslappa som ein katt som søv. I alle fall tilsynelatande.

    SvarSlett
  2. Så herlig og svalt soverom...det virket iallefall som det.
    Takk for kommetnar inne hos meg. Det er forresten også en grunn til at jeg kan bli drittlei hele blogginga osv. men jeg er med på det selv, så kan egentlig ikke klage heller. Kan ikke forlange at ingen skal like det samme som meg, men føler at flere og flere liker det samme uavhengig hvilken stil der har...følte det ikke sånn for noen år siden.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...