torsdag 5. januar 2017

Year in retrospect / Glad i bilder

Åpent^hus er så glad i bilder, at formatet passer meg godt.
På Instagram deler jeg bilder nesten daglig.
Og oppskriften er den samme som her:
jeg deler bilder av estetikk som fenger meg:
vakker arkitektur, design, interiør og litt natur.
Egne bilder og litt bilder fra andre (som alltid krediteres)
Og kombinasjonen av det helt enkle, nedstrippa, moderne og "ting med sjel" - med historie.
A la "mid-century modern"


















Om du ikke har besøkt meg på Insta ennå, så er du herved invitert. :)
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar - både her og på Insta.
Hyggelig å føle at man er flere som deler smak og interesse :)

Jeg håper du vil fortsette å svinge innom her i Åpent^hus - på blogg eller Insta.
Blir jeg "aleine" her, får jeg vel heller legge inn årene! :D


Er du på Instagram? Bare som leser, eller med aktiv konto? Tips meg gjerne om IG-kontoer eller blogger jeg bør følge.

Beste hilsener fra
Åpent^hus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...