søndag 15. januar 2017

Simple is beautiful / Små gleder

skal ikke så mye til av og til
en hyggelig uventa kommentar, noe godt til middag.
små ting som gir en piff på humøret.

de som kjenner meg godt ville nok si at jeg ikke er særlig materialistisk av meg -
ja, det er sant! selv om jeg har interiørblogg! :)

men av og til kan en liten forandring i heimen også gi en liten piff.
i går fikk en ny vase bli med hjem. helt uplanlagt. men jeg og Lillemor gikk forbi den - og den ropte på oss og det sto visst navnet mitt på den også, ifølge jenta mi :)

nå er den i hus og er fylt med blomster
og alle hjerter gleder seg :D


"throw yourself throug every open door"
confettilapper tatt vare på fra en høydare av konsertopplevelser: Adele. <3 p="">





ikke noe "merke" er den heller :)



alle foto (c) Åpent^hus


1 kommentar:

  1. Hei! Godt nytt år! Jeg har ikke vært ivrig på bloggen dette året, men nå fikk jeg endelig postet et innlegg. Og så må jeg jo innom gamle venner og lese blogger. Jeg kjenner meg igjen i dette du skriver, gleden over plutselig å finne en liten skatt som ikke koster så mye, men som får en til å smile :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...