onsdag 27. mai 2015

Vasefavoritt / Classical glass beauty


Dette er en absolutt favoritt blant vaser. Enkel, myk, stilren, vakker.
form og funksjon i sentrum - akkurat slik jeg liker det. Roper ikke om oppmerksomhet, men bare skinner diskret :)

I dag nyter jeg noen detaljbilder av en favoritt. Bare fordi!

















Og siden jeg har en ikke-kommersiell blogg, 
unnlater jeg å ta med produktnavnet. 
Men kanskje noen vet likevel?
Den står i alle fall på ønskelista hos meg.
Gjerne i flere størrelser!

:) 




I neste innlegg
en møbelfavoritt opp fra glemselen




2 kommentarer:

  1. så enkel og fin

    SvarSlett
  2. Enkel og stilren form i mange spennende farger :)
    Blomster og buketter er så forskjellige og krever forskjellige vaser for å komme til sin rett, så det gjelder å ha et visst utvalg.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...