fredag 21. mars 2014

Vinnerlykke! / I won :)

jeg vant - jeg som aldri vinner noe. :)
la inn "et lodd" på en FB-konkurranse i går, og i dag, da jeg gikk inn for å sjekke hvem de heldige vinnerne var, sperret jeg øynene opp og fant mitt eget navn på lista! (tilfeldig trukket ut av over 1000 loddholdere) yes!!

gøy!
hva jeg har vunnet?
jo - et slikt et, vel!


i lyseblått.

Etter det jeg skjønner har visst slike bord vært for salg tidligere, men blitt revet bort fra hyllene.
Nå kommer nye på lager fra 24. mars. Også i Norge. Så da er det bare å benytte seg, for de som føler seg fristet.

Søstrene Grene har jo så mye gøy - til en svært overkommelig pris. Gjør det ekstra gøy å handle.
Her er noen andre av mine SG-favoritter for øyeblikket:







Nå setter jeg meg ned og gleder til et lite bord kommer dumpende på dørmatta mi. 
Store barn, små gleder. :)


Fin helgestart til alle! 


I neste innlegg
hjemmefra her




8 kommentarer:

  1. Det var kjekt at du vant. Det fortjener du. Du er så flink med innredning og hus,og er flink til å gi tips til oss andre.
    Klemz

    SvarSlett
  2. å, så snilt av deg, Ruths datter.
    Tusen takk.
    stor klem fra Åpent^hus

    SvarSlett
  3. Åhh så fint det bordet var! Grattis ;-) Må jo ha flax av og til...lurer på hvordan det gikk med den fotograf-saken...?

    SvarSlett
  4. Takk, Sally.
    Skal fortelle slutten på fotograf saken i neste innlegg.

    SvarSlett
  5. Har du sett at funkleshop har opphørssalg? Glad helg.

    SvarSlett
  6. Så gøy, gratulerer! Jeg prøvde meg jeg også, men var ikke en av de heldige. Flotte ting hos Grene.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  8. Så himla fortjent! Og du, tusen takk for hjartevarmande kommentar. Det sette eg utrulig pris på. <3

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...