onsdag 25. juli 2012

Til lillemors rom / For little sister's new room

Når vi flytter til nye huset, skal ungene få hver sine rom. 
De er litt for unge til å innrede selv, og jeg hjelper gjerne. :)
Jeg gleder meg til å hjelpe dem å sette sine preg på dem. 
Her er noen av ideene jeg har spart på. 


Dette veggklistemerket (wallien) kan skrives på med kritt. 
Har bestilt en lignende på Etsy til Lillemora. :)




kanskje kan den nye hylla jeg har funnet få seg 
et sprekt strøk med maling?
noen som har tips til en fin lillafarge?
bilde fra Interiørdrops blogg.

Har spart på noen fine trykk fra Faux kiss, Etsy, som skal bli med til nye romma deres.



Blir vel til at jeg mekker til ei spesiell lampe til nattbordet hennes. 
(bildet  er av ei lampe jeg har solgt i Epla-bua mi.)

Hvem har sagt at småjenters rom må være rosa fra topp til bunn?
Dukkehuset hennes mangler faktisk fargen helt. :)


Lillemors egen kunst må selvfølgelig med. 



kjenner jeg meg rett blir der vel en haug 
med glade puter i en sittekrok eller på senga.
disse er fra Epla no






Tror jeg må låne ideen til fine Trine med 
bloggen Høytrykk og fikse opp noen gamle settebord.




Har lenge spart på en fin flokk med papir-sommerfugler 
som skal få komme opp på veggen hennes. 




og et slikt gammelt speil skal få flytte fra garasja til Lillemors rom. :)



Slike vimpler gir  koseligstemning på rommet, syns jeg. 
Denne er fra flinke Nina med blogg og nettbutikken Budeiesøm.


Lillemors små venner må få sin egen seng. 
Ei slik ei har Lillemor fått av tante. 



Sitteplass for kosestunder med bok eller blad er kjekt. 
Da trengs godt leselys. 


Liker dette sitatet veldig godt. 
Hadde ikke det vært fint å oppmuntre lillejenta med?  fra Happyline.

Har mange andre inspirasjonsbilder jeg har spart på, 
så det kommer mer senere, om dere vil. 

Her er mer fra tema Barnerom.

Translation: 
when we move, the kids will get their own rooms. I can't wait to help them make the rooms their own. 


I have collected a bunch of ideas, and love planning how to make it fit their personality. 


I neste innlegg
kreativ med knagger




5 kommentarer:

  1. blir sikkert fint
    og veldig gøy å innrede!

    SvarSlett
  2. Å denne planleggingen er så morro :)
    Masse flott her da. Den siste har jeg...Håper den får henge på 9-åringen sitt rom. Hvis ikke blir den min ;)

    Fant en barneseng på finn i dag med lagringsplass under. Perfekt!

    So long...
    Siw

    SvarSlett
  3. Å denne planleggingen er så morro :)
    Masse flott her da. Den siste har jeg...Håper den får henge på 9-åringen sitt rom. Hvis ikke blir den min ;)

    Fant en barneseng på finn i dag med lagringsplass under. Perfekt!

    So long...
    Siw

    SvarSlett
  4. Så bra det blir! Masse fin inspirasjon ;-)Jenterom trenge definitivt ikkje å ha rosaoverflod! :-)

    SvarSlett
  5. Her var det mye fin inspirasjon. Blir sikkert flotte resultater. Likte spesielt godt bordene, de gule sommerfuglene og det flotte speilet!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...