tirsdag 3. juli 2012

Detaljer på kjøkkenet / Kitchen details


Vi planlegger kjøkken.
Og er veldig spent på hvordan det kommer til å bli.
En ting er å finne måla og plassere skuffer og skap.
Men hvordan kommer det til å fungere i praksis?
Og hvordan vil det føles å være der og bruke det?

Mens vi jobber på med bestillinger etc,
tillater jeg meg i dag om å drømme om perfekte detaljer,
full orden, ingen brødsmuler og kaffeflekker, og
skittene kjørler som ordner seg selv. ;) 
















Inspirerende bilder fra kvänum se, høytrykk blogg, modern homes net, gap interiors, bulthaup, strai kjøkken, stadshem se og nordic leaves blogg.

Nå må det sies at lite at dette nok kommer til å vise igjen i kjøkkenet vårt.
Tror jeg. :)

I neste innlegg
gutterom

8 kommentarer:

  1. Hei!
    Liker bloggen din, er til stor inspirasjon! Hvor har du funnet bilde nr 2 i dette innlegget? Skuffen med kniver og bestikk. Hadde satt stor pris på tilbakemelding :-)
    Mvh Rannveig

    SvarSlett
  2. Det är detaljerna som gör det;) fina!!! Kram

    SvarSlett
  3. Så kult det var med den vinklede skuffen!!!

    SvarSlett
  4. Mange flotte detaljer. Det er mye å tenke på ved planlegging av kjøkken ja, det skal jo være praktisk også. Lykke til.

    Det fargeglade stoffet jeg har sydd trekk av, er fra Ikea.

    SvarSlett
  5. Så mange fine bilder og ideer. Sikker på at kjøkkenet ditt blir fantastisk!
    Så fin blogg - legger meg til som følger!
    Ha en god natt!!
    =)

    SvarSlett
  6. Så gøy at du har funnet kjøkkeninspirasjon inne hos meg. Selv går jeg også med kjøkkendrømmer. Det er ting vi ikke tenkte på da vi bygget kjøkkenet som vi har lyst på nå. Men det får bli med drømmene noen år til, kan liksom ikke pusse opp kjøkkenet etter bare 6 år...

    Natta til deg!

    SvarSlett
  7. Hyggelig å se at et av bildene mine er til inspirasjon;)
    Gleder meg til å se kjøkkenet ditt!
    Klem E

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...