tirsdag 17. juli 2012

gammelt og nytt + minikonkurranse / Mix of styles

Det er et aldri så lite jubileum her på bloggen i dag.
Kan noen tippe hva det er? 
Det er ikke så lett! :)  
Hint: rundt tall av noe slag. 
Avslører i neste innlegg. 
Premie til første kommentar med riktig svar :)


Så til dagens innlegg: 
Siden jeg liker både nytt og gammelt, 
svinger jeg av og til innom temaet her på bloggen.
I dag viser jeg et kjøkken i god blandingsstil. :)
Takpendelen PH5 har vi også på kjøkkenet.


kunne kanskje vært enda finere med gjenbrukstre på baksplashen,

som kunne henta opp igjen den grove strukturen fra kjøkkenbordet.
Men alt i alt artig nok, ikke sant?

bunnen av skapet har fått lys blåfarge. gir fin effekt.

gamle kjøkkenkrukker til heder og verdighet :)

Den blå "moderne" Eames-stolen til høyre gir med sin svungne form og stål og
plast-materialer en fin kontrast til det grovbarka treverket.
Sånt liker vi, ikke sant? 

bilder fra klikk/bolig.

I neste innlegg
blir det Noe hjemmefra + svar på jubileum-spørsmålet.

9 kommentarer:

  1. 700 følgere?
    Ha en fin kveld!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. hei Ingrid!
    nei - det er faktisk ikke det. selv om det også er fantastisk hyggelig!! :)

    SvarSlett
  3. Det må være ditt innlegg nummer 1000? Tok en rask hoderegning, men kanskje jeg er helt ute og kjører.
    Fin stilmix, btw!

    SvarSlett
  4. Utrolig lekkert kjøkken! Og den lampa fabler vi om henge over spisebordet også.

    SvarSlett
  5. Så fantastiske bilder! Elsker stilen din, og dette kjøkkenet tar pusten fra meg. Fantastisk!

    SvarSlett
  6. Hmm, vet ikke jeg, men antall år du har blogget?

    Takk for hyggelig hilsen da! Ja, jeg er fornøyd med butikken, utrolig kjekt og spennende!
    Så plutselig en dag får du muligheten til å besøke Os!! Mye fint å by på her,nytt kulturhus og å bo på Solstrand spa og fjordhotell er deilig! Du får bære over med all reklamen, men må bare si at jeg egentlig er bergenser:-) Forklarer gjerne saken ;)) hi hi

    Forresten så gleder jeg meg til å følge utviklingen i oppussingen av huset ditt, har lagt min elsk på det!
    Sommer hilsen Katrine

    SvarSlett
  7. Jippi! Så gøy. 1000 lange innlegg er mye det! Du gjør en god jobb. :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...