torsdag 19. juli 2012

Svensk sommerhus / Swedish summer house


Ja, så kom riktig svar på tirsdagens gjettekonkurranse på andre forsøket! :)
på tirsdag publiserte jeg altså mitt innlegg nr. 1000! Det var rett svar.
Vet ikke om jeg er stolt av det eller synes det er skikkelig tullete, men jeg trives fortsatt med blogg-hobbyen min, og med all kreativiteten og alle de gode kommentarene vi deler alle med og uten egen blogg i bloggland. Takk til hver og en av dere som stikker innom og som legger igjen fine livstegn.

Den som gjetta rett var: Janet med bloggen Ja(vel)net. Her finner du henne.
Overraskelse venter deg i posten om litt! :)

I dag later jeg som jeg er på sommerferie i denne sommerstua i Sverige en plass:     :)






Hvem kunne ikke greid å få noen deilige sommerferiedager til å gå et slikt sted? ....



Bilder fra  Hemnet se via Designattractor.com

I neste innlegg
bilder hjemmefra

8 kommentarer:

  1. olala, dette var jo lite fint hehe.
    ikke minst den brygga da...
    god helg, strax :D

    SvarSlett
  2. Beautiful - thanks for sharing.

    Phyllis

    SvarSlett
  3. Deilig svenskested ;) wish it was mine ;)
    Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  4. Herlig sted! Gratulerer så mye!! klem Hege

    SvarSlett
  5. Nydelig sommerhus. greit å ha et så fint sommerhus når været er som det er :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...