onsdag 12. oktober 2011

Stilrent på Majorstua / Norwegian mid century design apartment.





I dag er det ikke stilmiks på tapetet. Faktisk tvert imot: 
Funkisleiligheten på Majorstua er innredet utelukkende med designikoner fra 50 og 60-tallet.Stikkordene er blant andre Eames, Panton og Nelson.






















foto: Bo bedre

Jeg synes det er tøft å se, men får en følelse av at jeg er på utstilling.
Tror jeg trenger mer stilmiks selv. :)
Hva med deg? Kunne du bodd "slik"?

Translation:
Today I'm showing not another example of mixed styles. On the contrary - this city apartment in Oslo is furnished with nothing but mid century design icons.
What do you think? 


I neste innlegg
noe hjemmefra

6 kommentarer:

  1. Det får man si var gjennomført.
    Enig med deg - trenger litt mer miks i heimen.

    Line

    SvarSlett
  2. Veldig gjennomført! Tror ikke jeg hadde klart å leve sånn jeg heller, nei. Her har vi gjenstander fra både 1800, 1900 og 2000-tallet! Litt historie fra flere generasjoner, blandet med vår egen tid. Det er nok mer meg ;)

    SvarSlett
  3. Jeg likte det ikke. Visse deler av den stilen synes jeg er litt styggpene, og det kan være veldig stilig blandet med andre stiler, men her blir det bare for mye for meg.

    SvarSlett
  4. hei dere
    ja, Barbarella - er helt enig. spikeren på hodet: styggpent er ordet. palisander og saker i plasticstil for eks. me not like.

    SvarSlett
  5. Jeg synes det var kjempestilig, men som med alle fullstendig gjennomførte stiler synes jeg det blir veldig "katalog". Man trenger litt miks for at det skal se ut som noen bor der.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...