torsdag 2. september 2010

Premiene

Her er premiene i Åpent hus' ettårs jubileumslotteri! :)

Jeg har plukka ut to ulike ting fra det svenske nye og spennende lille foretaket Camp Cirrus. Jeg skrev om det i vår, da jeg oppdaga det, og da jeg friska opp kjøkkenkroken min med noe derfra. Blir du med i blogglotteriet, er du med å konkurrerer om to premier: ei fin og praktisk veske og et friskt putetrekk.






Begge er i flott kvalitet i lin/bomull. Til sammen har premiene en verdi på over 1000 kroner.
Hvis du ikke har skaffa deg lodd, finner du loddboka her. :)

(Kanskje ikke premiene er så viktig en gang - det er jo gøy med lotteri uansett!!) :)

Here are the prices to be won at my one-year lottery. They are from Swedish design company Camp Cirrus., If you haven't joined in the lottery yet, feel free to!

Tar med et par snapshots fra seinsommerhagen i Åpent hus i dag. Haha - jeg mener selvfølgelig det lille blomsterbedet utenfor huset. Noe hage kan jeg fortsatt ikke skryte på meg. Men blomsterbedet er mitt eget verk - her er det bare "mor" som slipper til. :)



I neste innlegg
har jeg lyst å vise frem en finurlig dekorfavoritt.

6 kommentarer:

  1. Så fine premier!
    Nå har jeg endelig fått meldt meg på:)
    Laget et bilde i margen min, jeg. Men det ble så stort... Prøvde å kopiere bildet hos deg, men du har kanskje laget en slik sperre på bildene?
    Ikke at det gjør noe om det var stort da, men hele bildet ble liksom ikke med...
    Sikkert jeg som er fryktelig dårlig med slikt:)

    Ja, ja... Krysser fingrene for at det er jeg som vinner!:)

    SvarSlett
  2. Så fiiine premier!!
    Krysse fingrane for at det blir meg :o)

    Fekk veldig lyst te å kikka innom den nettbutikken, men vett jammen ikkje om eg tør... ;o)

    Ha ein finfin kveld videre!

    SvarSlett
  3. Flotte premier! Særlig den veska!!

    SvarSlett
  4. Supre premier! Og så flott bedet ditt er så seint i sesongen. Må være en koselig velkomsthilsen.

    SvarSlett
  5. Lekre premier. Heldige de som vinner. :)

    (Tusen takk for kommentar inne hos meg. :)
    Vi er selv veldig fornøyd med den nedbygde kassen, da den skaper en "ramme" rundt senga. Har ikke sett det hos andre - var min ide i si tid. Stemmer det er dimmer på de. :) ).

    SvarSlett
  6. Takk for påminnelsen. Når vi er to som blogger og deler på ansvaret, er det ikke alltid vi henger med i svingene. Nå har vi lenket til blogglotteriet som seg hør og bør.
    http://avdelingen.blogspot.com/2010/09/fru-fortuna-hos-apent-hus.html
    Håper du får en finfin helg. Blomsterbedet var kjempeflott. Liker at det ike er for striglet.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...