onsdag 28. mai 2014

Nytt i sofaen / custom made cushion


Jeg har dilla på grønt for tiden. 
(ganske ofte egentlig, når jeg tenker meg om)
Derfor har jeg tråla nettet etter nye putetrekk til å 
friske opp sommersofaen med, uten hell. 

Så da tok jeg sjansen på å lage noe eget. :)
Slik ble det med et bilde jeg har tatt selv som putetrekk.


Og som alltid når noe nytt er i hus, 
må det prøves ut ulike steder :)





"ka du trur"? 



Jeg bestilte et par ekstra, som jeg har lagt ut i Epla-bua mi.


foto (c) Åpent^hus


Håper du har gode mai-dager :)


I neste innlegg
inspirasjon til feiringen


1 kommentar:

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...