fredag 9. mai 2014

Ett strøk maling eller to / A lick of paint

Herr Åpent^hus fant ut her en dag at soverommet vårt trenger en ansiktsløftning. Straks dro han meg av gårde for å finne nye gardiner, og vi fant ny veggfarge sammen. (ja, det var han som dro med meg!) :)
I helga brukte han et par timer på å male to strøk på en av veggene. Forandringen ble umiddelbar og herlig.

Med ultramatt vannbasert maling som tørker fort, er det snart ingen unnskyldning for å "bare gjøre det"! :)






kontrasten til det hvite taket ble flott, synes jeg. 
og tregavelen fra svenske Lundberg i valnøttbeisa bjørk gjør seg fortsatt. 

Slik så forresten rommet ut for 2 år siden. 


For halvannen år siden ble det slik:  
(lys grå - Demring + hvite gardiner)



På dette bildet (under) ser det kanskje ikke ut som det er så stor forskjell.
men det kan jeg garantere. Oppleves mye mørkere. 
Ikke noe nyhet at et strøk maling kan gjøre forskjell.
Men artig å oppleve det likevel. :)

Med ny farge på gardiner etterhvert også, skal det nok bli et "nytt soverom". 


Fin farge både i solskinn og kveldslys. 




To be continued .. :)


Har jeg nevnt at jeg har en herlig mann? :)


I neste innlegg
nyoppdaget merke


3 kommentarer:

  1. Så fint det ble!
    Jeg har funnet en fantastisk farge jeg bruker på jobb, og har tenkt å male en vegg i stua... Bare jeg får tid ;)

    God helg til deg!

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  2. Jeg elsker slike raske forandringer! Ha en fin helg:) Hilsen elisa.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...