fredag 6. mai 2011

Stilig i Oslo

Det er hyggelig å kunne få presentere noe flott norsk interirø, ikke bare svenske og danske. :) Jeg vet at andre blogger har snappet opp og vist denne her, men den hører så absolutt også hjemme i Åpent hus' utklippsbok for inspirasjon.


Jeg liker blandingen av gammelt og nytt i lyse rammer i denne leiligheten.



Taklampa Scheisse er en herlig kombinasjon av enkelhet og humor.



Flott kontrast mellom moderne lampe og gammel gipsrosett.






Stedet er vist i norske Bo bedre. Fotograf er Inger Marie Grini.
Håper alle får ei riktig fin helg!

I neste innlegg
shoppingfunn :)

5 kommentarer:

  1. Lekkert, må si meg enig! Har faktisk ikke sett denne leiligheten før. Fin fredag, klem.

    SvarSlett
  2. Nydelig bolig. Ville hatt det meste her selv. Falt helt i smak!

    SvarSlett
  3. Hehe så du var overgitt over at jeg hadde gått for den hvite ja...Jeg er utrolig glad i hvitt. Og når eller om jeg skal spandere så mange tusen på en lampe, må det bli en nøytral farge som jeg ikke går lei. Så kan jeg heller spreke det opp med farger når det kommer til andre deler av interiøret. Og konglen ja....sukk! Hadde jeg hatt mulighet til å skaffe meg den...

    SvarSlett
  4. Fargebarn: følger deg helt på den - måtte bare erte litt! ;)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...