torsdag 13. juni 2019

Vakkert atriumhus

Neida - bloggeren Åpent^hus har ikke gått helt i hi.
Bare slumrer litt her på blogg, mens jeg styrer med husprosjekter og anna.
Instagram, derimot, der kommer det små drypp hele tiden. Følg meg gjerne der.

Er interiørbloggverden død? Jeg mener for de som ikke velger å gjøre det til kommersiell virksomhet og tjene penger på det? Jeg lurer. Legg gjerne igjen en kommentar om hva du tror, og hva du selv bruker av medier for inspirasjon til interiørinteressen.

I dag fikk jeg lyst til å dele dette fine huset. Det er faktisk til salgs. På idylliske øya Veierland utenfor Tønsberg. Tenk å ha dette som sted, da! 


Se så flott det ligger i terrenget og samspiller med naturen rundt.





Minst mulig fotavtrykk på naturen, ser det ut som de har tenkt på med disse løsningene.


Bare berg, lyng, kratt og trær rett i nærheten. 

Når været tillater, er det bare å flytte måltidet utendørs. 



Utsyn til omgivelsene fra alle deler av huset








Båtplass og nærhet til sjø og badeliv. Må da være nydelig!

Jeg har, om det skulle være nødvendig å si, ingen bindinger til stedet eller salget.
Syns bare den var fin og verdt å dele. 
Her finner du salgsannonsa, om det skulle være aktuelt :)


Beste hilsener fra 

Åpent^hus






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...