mandag 7. august 2017

Roof top terrace bonanza

Hei! Da er jeg tilbake etter en deilig og avslappende ferie i usa. Jeg håper at alle bloggsurfere har hatt det fint så langt i sommer. Jeg starter blogg-comebacket med en galleri av inspirasjon til takterasser (som godt kan brukes til uteromsinspirasjon generelt)
Jeg suger til meg inspo til terassen som er under bygging. 
skal bli utrolig deilig å få uteområde å bruke, etter år med venting på god uteplass. 

Translation:
Hi! I'm back from a marvelous and relaxing vacation. I hope everyone is having a wonderful summer. I'll start the blog come-back with a gallery of inspiring and tempting roof top terraces.
Dreaming myself back to lazy, sunny days.
I'm all about inspiration for great outdoor spaces these days, since we have just started a project which will lead to a big terrace, eventually. Can't wait to finally have a spacious outdoor space, after years of wanting one.

Margareth Thatchers tidligere hjem i London / MT former home in London.


Liten, med flere nivå og bruksområder
Small space, with several levels and user areas.


grønt midt i byen. og takvinduer som gir ekstra lys innendørs /
Love the idea of lots of green in the city. And sky lights to add extra daylight inside.




hage og sitteplasser /
plan the greenery and sitting areas simultaneously.


ajaj! soneinndeling som funker /
loving the division into zones.




flott soneinndeling.
masser av grønt og til og med takvindu



(sources saved in file name. right-click and choose Save as)

Selv om det har vært feriestengt på bloggen, 
har Instagram rullet og gått. :)


Om du ikke har funnet Åpent^hus på Instgram ennå, finner du meg her:
https://www.instagram.com/open_house/ 




1 kommentar:

  1. Hvem der havde en tagterrasse......Selvom jeg er meget glad for min have, er det svært ikke også at ønske sig sådan en.
    Meget smukke billeder.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...