tirsdag 25. oktober 2016

Småmøbler i fin stil / Hooks, shelves and stackers

skal velge avis og blad-holdere for arbeidsplassen min og vurderer ulike alternativer.
jeg er heldig å jobbe for en arbeidsgiver som setter pris på fine rammer,
så når jeg søker etter alternativer, er det i den "smakfulle seksjonen" av interiørverden.
for det går an å kombinere stil og funksjon, ja :)

dette er ikke alternativene som passet best på jobb, men syns sakene her fortjener et inspirasjonsinnlegg i Åpent hus.







fiffig veggbord / nattbord








diy




vintage







1 kommentar:

  1. Jeg brukte nr 7 fra toppen da jeg gjorde litt endringer i resepsjonen her på jobb for noen år siden. Den er superfin, ble utrolig kul på veggen!
    Kjekt med arbeidsgivere som bryr seg ja, man tilbringer jo nok timer på jobben til at det er kjekt med noe fint der også.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...