lørdag 13. februar 2016

Innslag av blått i stua /

blått går aldri av moten hos meg
men nå er det visst moderne også
det fine med det at det er mye å velge i for de som vil handle nytt. 
i dag plukker jeg noen blå skjønnheter som kunne fått plass i stua.

denne hadde passet fint hos meg :) 


og mer av det vakre porselenet til Kvist hadde glidd rett inn! :) 
@kvistporselen


en slik en har jeg snopa meg, men den ble fort kapra til et av barneromma :)

lett å skifte farge med et strøk maling
nå er der mange nydelige matte blåfarger å velge i




eller noe tekstiler

Og krenit bollene fra Norman Copenhagen går aldri av moten hos meg :)




en gang bare må jeg ha en myk og deilig blå sofa
kanskje ikke akkurat denne, men fin den også?



men som det meste anna når det gjelder sammensetning. 
det blir finest om man setter det sammen med noe annet
en kontrast. noe som bryter.
og ja, gjerne en anna farge
et rom der absolutt alt matcher? 
ikke noe fint eller spennende, spørs du meg! 


Fin helg til deg!
hilsen Åpent^hus


bildekreditering: høyreklikk og velg Lagre som

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...