søndag 20. september 2015

Hos lillemor / the school girl's den

Jeg elsker barnerom. Har alltid gjort. Det perfekte sted å la fantasien løpe fritt.
Stedet for lek og hvile - stedet for småfolket til å føle seg helt hjemme - trygg og god.

Jeg utfolder meg gjerne i innredningen til mine to - vel og merke i nært samarbeid med de det gjelder. For det er deres rom og deres smak som skal gjelde. Så mor spør og foreslår, og så går vi i gang.

Begge mine har blitt et hakk eldre denne sommeren. De var klare for å flytte lekselesingen til egen pult på rommet. Lillesøster har fått sin på plass. Og med det fulgte et par andre grep som hun og jeg har gjort i fellesskap.

Begrepet minimalisme hører på en måte ikke hjemme på småbarnsrommet. Spesielt ikke for min 8-åring, som elsker dilldall. :)

Her er en smak av lillemors lille univers. :)











foto(c) Åpent^hus


I neste innlegg
nytt om uteprosjektet vårt



2 kommentarer:

  1. Så flott eit rom!

    Likte den retro bossbøtta under pulten :-)

    Ha fin ny veke!

    SvarSlett
  2. Herlig rom! I morgen skal vi feire barnebarnet sin 8 årsdag. Kanskje hun skal få noe til rommet sitt? Mange fine tips her. Og akkurat den pulten jeg fikk da vi flyttet i nytt hus på 70-tallet :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...