tirsdag 28. juli 2015

Flott svensk byleilighet / Sweet swedish city living



Etter at jeg fikk pengekrav mot meg for å ha vist bilder fra en interiørartikkel som lå på nett, har jeg valgt å slutte med å vise bilder fra nettmagasiner. Magasinene selv synes som regel det er greit at bildene blir gjenvist, mot at man oppgir kilde, men man står likevel i fare for å få en sint fotograf med opphavsrett på nakken. Det vil jeg ikke (mer enn den ene gangen). Praksises med å dele og oppgi kilder holder altså ikke juridisk. Så da får disse boligreportasjene stå udelt og ukommentert fra min side. :)

Men disse bildene er imidlertid helt lovlig å dele - de er nemlig fra eiendomsmegler. :) Som jo er glad om man deler videre. så: Vær så gode! :) Bilder og inspirasjon herved delt. ;)



Likte den avdempede fargeskalaen i denne leiligheten.
Her må det være behagelig å være.






en og annen fargeklatt hadde jeg vel inkludert om det var mitt. :)
og planter - store grønne. 





kilde: esny se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...