torsdag 16. april 2015

Flashback: Gjestebad med skjult vaskerom / Laundry slash bathroom solution

Er ikke akkurat glad i oppmerksomhet, men nå har jeg gått med på å vise noe hjemmefra i et blad.
Du har sikkert fått det i postkassa (Hvis du ikke, som meg, har reservert deg mot uadressert reklame) :)



Vi i villa viser badet vårt som også er vaskerom.
og intervju blei det visst også. Jaja.

"For eventuelle nye lesere" som det heter - vi totalrenoverte huset vårt for 2 og et halvt år siden.
Prosessen ble selvfølgelig dokumentert her på bloggen. :) Her et "før-bilde".


Prosjektet "forkle vaskerommet" var litt av ei nøtt. 
Men jeg er superglad for at jeg ikke ga opp.
Funker som en drøm :)



Her er flere innlegg fra renoveringa.
og her er nettversjonen av artikkelen om badet/vaskerommet vårt. :)




4 kommentarer:

  1. Fin artikkel, og hyggelig å "se" deg! Måtte le av det du sa om at rørleggeren tenkte praktisk... vi holder på å planlegge oppussing av bad, og det er følelsen vi sitter med også. Første rørlegger vi hadde innom tenkte bare praktisk, men hadde INGEN tanker for om det ville bli fint... Han skulle bare følge alle standardavstander ol. Fint at de tar vare på det praktiske og forholder seg til gjeldende regler, men litt tanke på hvordan det blir seende ut må også være tilstede. Og på et knøttlite bad som vårt finnes det ingenting som er standard så standardavstander må man ofte velge å se bort ifra. Det er jo forskjell på anbefalte avstander og lovpålagte avstander... Vi fant oss en annen rørlegger som klarte å ha to tanker i hodet samtidig, og er nå veldig spente på hvordan det blir!

    SvarSlett
  2. Hei, veldig inspirerende! Vi er på planleggingsstadiet for kombinert vaske-og baderom og liker godt deres løsning. Kan jeg få lov å spørre om målene på rommet?

    SvarSlett
  3. Hei, kan jeg få lov å få målene på rommet?

    SvarSlett
  4. hei
    hyggelig at du likte det
    rommet er 2,30 ganger ca 3,20
    jeg har planskisse jeg kan sende på epost om du sender meg en epost
    apenthus@gmail.com

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...