onsdag 22. oktober 2014

Beat light / Dixon klassiker


Vet du hvem Tom Dixon er? 
Jeg har laget et innlegg om han tidligere
Fra sin beskjedne bakgrunn, 
har han blitt en kjent designer. 
Lampene vist over har du garantert sett før. 


Tre ulike fomer som brukes alene eller sammen. 
Gir mange flotte effekter.
Som en liten kunstinstallasjon. :)










jeg er nok mest glad i den svarte matte varianten




tre former og flere farger. 
gøy å blande. men fin alene også








hengt i ulike høyder



eller på linje





i store forsamlingrom


eller hjemme i stua. 



Tom Dixon Beat light,






2 kommentarer:

  1. Digger de lampene jeg også, liker de som er matte og sort.
    Fin dag til deg og dine.

    psst! Kom å bli med på give away på bloggen min :D

    SvarSlett
  2. Jeg er enig i at de matte svarte lampene er flotte. Tom Dixons lamper er både spennende og sensuelle !

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...