torsdag 21. august 2014

Og vips / Everyday life once more



helledussen - vips var noe som ligner høststormer over oss her i nordvest.
regn i bøttevis, sammen med vind og kaldere luft var liksom ikke akkurat som bestilt.
vi tenkte egentlig at det kunne vente en måneds tid til!







vel - som med det meste anna - 

det er ikke hvordan man har det
- men hvordan man tar det. 

nå tenker jeg at jeg skal nyte denne .... 




..... her! :)



mens jeg muligens drømmer litt
tilbake til noe slikt: 

(10 min fra der vi bor!)







2 kommentarer:

  1. Vi har masse flotte sommerdager å se tilbake på da. Må nok innrømme jeg også at det er litt rart å matte ta jakke på for å gå ut. Lenge siden sist.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Hverdagen har det med å lande brått og hardt i hodet på en!

    Ser ut som en god smoothie.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...