mandag 4. mars 2013

Gjensynsglede / Lost and found

I dag deler jeg bare en liten glede.
Hihi - rett og slett gleden over å ha funnet tid og overskudd til å dra frem nye flyttekasser til utpakking.
For nedi der, memlig, dukket opp noen av mine favorittsaker - som jeg ikke har sett siden før flyttinga i sep/okt: Gjensynsglede! :)













Jeg har en fin liten samling av disse femtitalls dessertskålene. 
Noen arvet, noen bruksfunn.
En måtte bøte med "livet" i flyttinga - 
godt at det ikke var fler, tenker jeg. 




Nå skal de få bo her "i lange tider" :)

Til de som likte fugleutstillingen til ungene her om dagen. 
Flere variasjoner har kommet til. 
Jeg har lagt dem til i innlegget her. 


Fin kveld til deg!

Beste hilsener fra 
Åpent^hus


I neste innlegg
tapeter

Legg inn en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...