tirsdag 24. april 2012

Lotteri / win Norwegian design

Det drar seg mot trekning av aprillotteriet i Åpent^hus.
Stilige Scandinavian Surface gir to fine brett / fat i splitter nytt design til to av Åpent^hus sin leserskare.




Foruten de fine bretta lager denne gjengen de tøffe tapetene og veggpanelene som jeg har skrevet om før. Stas med norsk design som markerer seg med særegenhet og stil.



Og på nettsidene legger de ut ett nytt design hver måned. I lista ligger både design til backdrops (bakgrunner) og gratis skjermsparere. (over og to under) Og slike er jo artig å skifte litt på. Bare et lite tips til Scandinavian Surface fans. :)














Fin uke til alle.
Ta lodd og vær glad. :)
Blir spennende å se hvem jeg får dele ut premier til denne gangen!

7 kommentarer:

  1. I dag var jeg innom Røst på brygga i Bergen, var som å komme til Åpent hus! :-) Massevis av de fine tingene du viser fram. De hadde selvfølgelig disse fine brettene som jeg sikler på.

    SvarSlett
  2. Åh, som jeg krysser fingre! I hvertfall sånn mentalt sett;)

    SvarSlett
  3. Veldig gjennomført design! inspirerende!
    skulle gjerne hatt til slikt brett!

    SvarSlett
  4. Festlige brett :-) og flott blogg du har.

    SvarSlett
  5. Hei, har følgt deg en stund nå (har ikke blogg selv) men du har fast " topp-side" på min Mac.
    Takk for en inspirasjonrik blogg! Liker godt når du viser oss norsk design, synes det er viktig det ;-)

    Lykke til med huset.

    Hilsen
    Paulina V. Lægraid
    (paulin-l@online.no, i tilfelle jeg vinner ;-)

    SvarSlett
  6. hei Paulina
    tusen takk for kjempekoselig kommentar. slike varmer. kjempeglad for at du finner inspirasjon hos meg.

    du er dessverre litt for sein til å delta i scandinavian surface-lotteriet. vinnere er trukket og blir annonsert om pittelitt.
    men snart nytt lotteri igjen.
    følg med.

    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  7. Hehe.... skjønte det etter jeg hadde skrevet, men uansett, jeg følger med og er fornøyd med bloggen din jeg ;-)

    Hilsen
    Paulina

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...