søndag 15. januar 2012

American beauty + lotterivinnere



Klart for et nytt lite sveip utenfor Skandinavisk design i dag. 
Dette huset ligger i staten New York i USA.
 Det er resultat av en ombygging av et 1960-talls ferdighus og et nytt påbygg. 







Fagfolka bak prosjektet er Bates Masi Architects. 
De rev ned mye av veggene og kledningen inne, og åpnet opp planløsningen.
En del av interiøret er plassbygd med tremateriale fra en gammel låve. 
















Noe du likte? 

Translation;
welcome to new followers. So nice to see new readers discover Open house. Makes me really happy. :)
This is a house in the state of New York.

The project consisted of a complete renovation and addition of a 1960’s kit house.
They tore down a lot of the inner walls to make a more open space living area.
This is the work of Bates Masi Architects. 

The newly constructed interior walls and interior cabinetry were 
also resurfaced in reclaimed barn wood.

The winners of my January give-away are listed below. Two Norwegian blogs this time. Congratulations to Hapel and Min glede blogs. They get great prizes from Swedish designer Pia Wallen from the newly started and really nice webshop StoryNorth.

And to StoryNorthStoryNorth / Santa, (whomever is listening): 
the cubus candlestick holder and the butterfly stool (photos below) are very much on my wishlist!! :)

Kilde / source: Freshome

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Har forresten vært til fjells i helga. Nydelig å komme bort og koble av!
Jeg ser det ramler inn med nye Følgere. Gjør meg glad at Åpent^-hus-familien vokser og trives. :)

Her kommer en forsinket
trekning i Januarlotteriet her Åpent^hus.
Takk til alle som deltok.


Random.org har hjulpet denne gangen også, og de heldige vinnerne av flotte premier av svenske Pia Wallén fra nettbutikken StoryNorth er:


1) Annfrid med bloggen Min Glede (vinner brett/fat)
og
2) Hapelbloggen (vinner ullfilt gryteunderlag)


Gratulerer så mye! (misunnelig, jeg!) :)
Send meg en mail med adresse, så skal jeg videreformidle til de sjenerøse eierne Samantha og James av Story North-butikken.


Og til dere som ikke vant denne gangen: bedre lykke neste gang!


Og til Story North eller julenissen, alt etter som ...:
disse ønsker jeg meg!!




Riktig fin søndagskveld til dere. Og god og frisk ukestart. :)
Klem fra Åpent^hus


I neste innlegg
bord med vri

6 kommentarer:

  1. For et FANTASTISK hus!!! Hadde gjerne flyttet inn der! :-)

    SvarSlett
  2. For en kjekk avslutning på helgen. Tusen takk! Gleder meg masse til jeg får pakke i posten.
    Tusen takk også til Story North-Butikken!


    Jippi!!!!!!
    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Jippi! Tusen takk! Jeg har skikkelig vinnerlykke om dagen! Gleder meg til å få fint gryteunderlag i posten, og det trenger jeg faktisk, har ikke et eneste ett fra før!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  4. Yes, det huset likte jeg. Kunne flytta inn med en gang. Kanskje jeg hadde skrudd ned den "lysekrona"...

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinnerne!!
    Det huset hadde jeg flyttet rett inn i om jeg hadde fått sjansen :)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Waw! Beautiful home, beautiful post!Ciao, Audrie

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...