mandag 15. november 2010

Premiepuff!


Her er presentasjon av den siste premien i det pågående lotteriet her hos meg. Og denne premien er ganske spesiell: Den er håndlaget. Og ikke av meg, nei, men av en annen bloggerske. Den er donert av den skjønne dama bak bloggen Hvite tulipaner, som jeg har vært så heldig å bli kjent med i bloggverden.

Dama bak bloggen er (naturligivis) glad i interiør. Og glad i å gjøre forandringer hjemme. Hun har en forkjærlighet for moderne design, men finner alltid myke detaljer å blande med, som gjør hjemmet hennes både koselig og imnbydene. Dama har mange jern i ilden, i og utenfor hjemmet. Som du kanskje skjønner er hun både av den kreative og den fingernemme typen. Til blogglotteriet mitt har hun tryllet ihop en rød strikkapuff - perfekt som ekstra sittemøbel på stua eller kanskje på barnerommet.

Puffen er i en nydelig dyp klarrød farge - ganske lik fargeprøven til venstre her. 
(men fargegjengivelse på skjerm blir aldri helt rett)

Foressten -jeg må nevne at for enkelhets skyld vil den bli sendt flatpakka. :-)
Jeg synes det er veldig kjekt å kunne presentere et slikt lite "samarbeid" som dette - En blogger som stiller med premie til en annen. Veldig artig at bekjentskapene i bloggverden kan avstedkomme nye ting, er det ikke? Jeg har bestilt meg en puff jeg også - gleder meg til å få den i hus!! Hvis du ikke har svinga innom Hvite tulipaner-bloggen ennå, så anbefales det herved. 

Synes strikkapuffer er kjempefine. Runde og myke - inviterer til lek og komfortabel ligging/sitting. Og jeg liker ideen om at den faktisk kan (av fingernemme, ja) lages selv, i stedet for å kjøpes dyrt i butikken.- At den ikke trenger å være et "merke"! Her er noen andre utgaver.



Bildet nedenfor er tatt av og hos Hvite tulipaner.


Kjekt at så mange har skaffa seg lodd. Takk for mange koselige hilsener. Der er ennå lodd igjen!  Så både kjente og ukjente bloggere - og "alle dere der ute" uten blogg som kikker innom her - velkommen med!! Det er hele 4 premier! :)

Legg gjerne igjen en liten tilbakemelding til meg om Åpent hus - det ønsker jeg meg! Vil gjerne høre hvordan du opplever besøket ditt her inne. Tusen takk! Snarvei til å sikre seg lodd i lotteriet.


I morgen
tema: "rommet rett innafor"

10 kommentarer:

  1. Jippi, det var noe slikt jeg hadde håpet på. Kjempekjekt med slikt samarbeid synes jeg.

    SvarSlett
  2. Denne kan jeg virkelig tenke meg å vinne, så nå krysser jeg fingrene ekstra mye!

    SvarSlett
  3. Jeg er SÅ med! Kjøpte strikkepinner til en slik Puff, de ligger fortsatt innpakket i emballasjen og vil aldri brukes av meg. Skjønte selv at det ikke gikk(-;

    SvarSlett
  4. Å,en sånn rød hadde sklidd rett inn i min stue og sett som den hadde vært der bestandig!

    SvarSlett
  5. Så hyggelig skrevet! Tuuusen takk for den fine presentasjonen, kunne ikke ønsket meg mer! Og gjett om jeg har beynt å glede meg til posten kommer;)
    Klem

    SvarSlett
  6. wow...my German is not so helpful but I like the images :-) have a great new week!

    SvarSlett
  7. Utrolig fine puffer! Kunne virkelig ha tenkt meg noen slike! Kanskje jeg kan strikke trekk til mine gamle (snart retro) grønne puffer.
    Puffer er i alle fall geniale synes jeg. Bare til å puffe under salongbordet når de ikke skal brukes. Perfekt hvis en har liten plass.
    :-)

    SvarSlett
  8. Hallo :-)
    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :-)
    Du spurte meg om hva det hvite på veggen min var..bak zinkhusene mine .... :-)
    Det er et stort lerret med et maleri jeg har laget selv. Jeg har malt flere andre malerier under dette...men nå går det kun i sølv og hvitt :-)

    Duken min er kjøpt på Hjertholm, som er en kunst og håndverksbutikk her i Bergen. (vet ikke hvor du er fra???)

    Ha en strålende fin dag :-)
    Nå har jeg lagt meg til i lotteriet ditt også ;-)

    Klem fra MeyBiMe

    SvarSlett
  9. Så hyggelig at du la igjen en kommetar på "ansiktsløftene" mine, ergo fant jeg deg :-) Superduper puff, ja, jeg vil være med på trekningen! Og vinner jeg ikke skal jeg jaggu finne fram strikkepinnene! Flott ide :-)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...