mandag 28. desember 2009

Bedre lykke neste år?

Så var det midt-i-mellom-dagene med åpne butikker og aktiv bytteaktivitet. Så godt det lar seg gjøre unngår jeg butikkene slike dager. Og prøver å holde på julestemninga og ferie-roen litt til.



Oleg Genius (Flickr)


To viktige ingredienser i romjulskosen:
nykverna kaffe og levende lys.



Disse englene er del av julepynten hos oss. Vi er veldig glade i dem. Vi har fått dem i gave. Og de har spesiell betydning for oss etter å ha mistet et nært familiemedlem.


I vinduet hos oss. (tett snøbyge utenfor)


Nye kommoden med egenlaga lysestake på.


Også litt tull til slutt:
Skulle du ha endt opp med ikke helt det som stod på ønskelista i år, eller klær i heilt feil størrelse - som gjør at du blir en av dem i bytte-køene nå om dagen - kan du jo alltids gjøre grundigere forberedelser neste år. .. Hva med å gi dine kjære ei slik liste?? :)


haha! :)

Har du fått noe "tulent" i år? :)

Alle foto: (c) Åpent hus

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Jeg skal også droppe romjulstitten i år. Orker ikke trengselen i butikkene nå :-) Satt i bilen på vei hjem fra jobb i ettermiddag og lurte veldig på om jeg skulle stikke en tur innom storsenteret, men fant ut at jeg jo faktisk ikke trengte noen ting.
    Ha en fortsatt fredfull romjulstid!
    Hilsen JK

    SvarSlett
  2. Herlig den siste der du ;) Bare å sende ut en slik en til hele slekta!! Med hu lille tulla vår i heimen, hender det at jeg begynner dagene litt farlig tidlig. Som på søndag ;) Herlige bilder fra heimen deres. Ser at det ligger en bajonett på bordet der. Hvordan espresso maskin har du? Og er du fornøyd? Jeg jobbet i Kaffebrenneriet i mange år og angrer veldig på at jeg ikke kjøpte meg en maskin før jeg sluttet. God kaffe er viktig. Særlig når dagen starter 06:00!

    Ha en god dag videre!

    Klem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...