torsdag 24. desember 2015

God Jul fra Åpent^hus / Merry Christmas


Nå logges det av nettet og logges på familien. Julepynten har omsider kommet frem. Treet er pynta og det dufter allerede av julemiddag i huset. KAN det bli bedre??

Jeg er så takknemlig for å bo i Norge. For å leve i et fritt og trygt land. For å være frisk og for å få lov til å feire jul med mine nærmeste. Ingenting av dette er noen selvfølge. Og det er disse tingene jeg gleder meg over både nå i jula og ellers.
















Jeg ønsker alle som svinger innom her ei riktig god julehøytid.
Del smil og gode samtaler, og husk på å glede noen som trenger det litt ekstra, <3 p="">
alle foto (c) Åpent^hus

1 kommentar:

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...