torsdag 31. desember 2015

Åpent^hus-året 2015

Årsskiftet er en ny start og en sjanse til å se litt tilbake. 
Her er glimt fra Åpent^hus i året som har gått. 

Som alltid er her en miks av egne bilder og 
inspirasjon fra den store verden. 
ting jeg liker, ting som fascinerer og provoserer. :)


litt gammelt  -  litt nytt












og noen hverdagsøyeblikk herfra













 



Noen av bildene herer fra Åpent^hus på Instagram.
Det blir noen flere kavalkadebilder i neste innlegg også :)

Takk til deg som svinger innom her hos meg
Og særlig takk til deg som legger igjen et livstegn av og til. 
Det settes pris på! 
Blogging er liksom ikke like kjekt om det bare er meg! 

Det blir mye fint og spennende i vente her i Åpent¨hus. 
Jeg gleder meg til snart å kunne vise inngangspartiet
som "vi" har jobba med lenge nå.
Og flere planer skal realiseres!! :)



klem fra Åpent^hus




1 kommentar:

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...