onsdag 9. desember 2015

Lys og lett julepynt /Light Christmas decor


Julepynt har i alle tider forandret seg -
både farger, materialer og former.

Selv om mange av oss kanskje føler at vi må holde på julepynten fra da vi selv var små, 
er det ikke nødvendigvis slik at juledekorasjonene da var så veldig gamle. 

Tradisjoner endrer seg over tid.
Og det er fullt mulig å velge sin egen vri på sakene.
Og nytt og gammelt kan fint forenes.
Det viktigste er vel at man finner den gode julestemninga
hjemme hos seg selv. 

Dagens innlegg er et knippe lys, lett og "moderne"
julepynt.

Noe for deg?


















bilder fra Ferm living, House Doctor, La maison d'Anna, Tonje Boganes, Stylizmo og Aston.

1 kommentar:

  1. Her var det mye fint og lekkert! Jeg tror vi er mer tilbøyelige til å fornye oss og variere julepyntingen nå enn det var før. Min mor pynter med de samme tingene på de samme stedene hvert år, mens jeg varierer og fornyer meg. Nå har jeg akkurat laget en uhøytidelig spørreundersøkelse om julefeiring og juletradisjoner i 2015 på bloggen min. Vil du være med og svare på noen spørsmål, blir jeg kjempeglad! :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...