mandag 18. oktober 2010

Sengetøy for små gull

Mine små har allerede vokst ut av grindsenga og småstørrelsene av sengetøy. Men der er mye fint å få i større størrelser også. I dag har jeg likevel lyst å kose meg med et knippe bilder av skjønne sengetøy for de minste. Snart blir jeg vel sånn tante / venninne som får stilt babykjøpetrangen ved å handle til andres barn. (hm - når jeg tenker meg om, er det kanskje sånn allerede..!) :)

Fleeceteppe fra Tiny Mo

Fra Mairo

Over og under fra Marimekko


Pottery barn.com

Retrostil hos Tyghuset.se

smallstuff.dk

Til små fotballfrelste. Pottery barn.

Princess.no

Retromønster fra danske Katvig hos Princessebutikken.dk

Noen som har andre tips?

My little ones have aldready grown out of the babycrib, but luckily there are plenty of nice bedlinen in larger sizes. Today I still want to "drewl" over these little baby pieces.


I neste innlegg
myk sitteplass

10 kommentarer:

  1. Synes også sengtøyet fra Sebra og Roommate er fine.

    Jo du har helt rett i at jeg mangler et bilde over sofaen. Hadde tenkt å ha strekkoden der, men den passet ikke inn, så den kom heller på loftstua. Så da er det fremdeles like nakent over sofaen. Og jeg våger meg ikke på å male et...iallefall ikke enda. Kanskje et foto heller. Så såg jeg at teppet må gå. Rart hva man ser godt på bilder, og ikke så godt i virkeligheten...Vil ha ut sofaen også...eh kremt!

    SvarSlett
  2. åååå jeg skulle ønske man kunne kjøpe mye oftere enn hva man egentlig trenger - men jeg syns egentlig 3 sett til vesla får holde for ei stønn - MEN det var jammen mye fine

    SvarSlett
  3. Så masse fint! Skulle til å tipse om danske roommate, men ser at du alt har fått det tipset. Ellers har Ferm Living også flott sengetøy;)

    SvarSlett
  4. Oooh, fint, fint sengetøy. Retro-elefantene falt jeg for.

    SvarSlett
  5. Lillegutt har nydelig sengetøy fra Mossi Suss, og så ønsker jeg meg sengetøy fra Blafre og Ferm Living til lillemor. Har ellers den rosa varianten fra Katvig til når hun blir større. Så mye fint som finnes gitt! :)

    SvarSlett
  6. Å så masse fint. Lkte spesielt settet fra prinsess jeg da. Kanskje jeg må kjøpe det til mitt lille barnebarn.
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei!
    Takk for fine ord inne hos meg:)
    Nei - det er ikke så lenge de er små disse barna:) Selv om jeg vil påstå at vi kan kalle oss småbarnsforeldre til de begynner på ungdomsskolen:) hihi:)
    Ellers er det jo bare til å få en hel skokk, så har man små barn i årevis fremover:)

    fine sengeøy du har funnet fram!
    Jeg bruker nok mest hvitt sengetøy til de små også. Synes så fort at det blir "rotete" med mye farger. De ser jo flotte ut når man bare ser senga, men oftest er det så mange andre farger på barnerommene.
    Men er det duse farger, funker det jo som regel:)

    Ha en fin ettermiddag!

    SvarSlett
  8. Så mye fint du viser!!Likte spesielt godt marimekko sine...

    SvarSlett
  9. Har nok ingen tips, men ble jo rent glad av alle de herlige mønstrene og stoffene i de du har funnet. Masse barneglede! :)

    SvarSlett
  10. her var det masse kjekt å hvile øynene på og inspirasjon finner jeg massevis her på denne kjekke bloggen din.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...