søndag 19. mars 2017

Norwegian retro / Norsk retro på kjøkkenet

Jeg er glad i blanding av gammelt og nytt. Og det er nok på kjøkkenet du finner de fleste retrotinga hos oss. Jeg har en forkjærlighet for gamle boller og fat. Og mange av dem kan ikke slenges i oppvaskmaskina. Men de brukes likevel. Så må jeg ta meg en raptus av og til å vaske for hånd. 

I dag falt jeg nesten i staver over den vakre oppvasken min! Tjihi!
Bare se!














:)

alle foto (c) og oppvask utført av 
open^house/åpent^hus

<3 p="">

Mer om Cathrineholm-bollene her og her (en lang kjærlighetshistorie)

Mer fra retro-temaet her på bloggen. 

<3 p="">


Håper alle får en fin ukestart.
Beste hilsener fra
Åpent^hus







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...