fredag 17. mars 2017

Villa på fjellet / Modern mountain cabin by the slopes

Det er ikke alle forunt å ha hytte. Ei heller hytte som er større en mange folks faktiske bolig. Men så er det dem da som er så priviligert. Som kan bygge stort og flott. Noen gjør det også med stil.

Jeg har vært å titta på ei slik ei. Bare utenfor da. Men fin var den. Syns du ikke?


elsker steinarbeidet 


og linjene








siden hytteeierne ikke var der,
tok jeg sjansen på en liten kikk inn vinduet :)




romslig, lys og fin romløsning

og massevis av utsikt å nyte



og så tuslet jeg videre :)

***
Har vært travle uker her i det siste, 
Derfor stille her på bloggen. 
Nå er det roligere.
Og jeg gleder meg til å nyte helg!

riktig god helg, alle sammen!
med eller uten hytte! :)



foto (c) Åpent^hus/Open^house blog




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...