onsdag 2. september 2015

Trenger råd / + heldige vinnere


Takk til alle som deltok i lotteriet denne gangen. Nå har det blitt trukket to heldige vinnere som får hvert sitt putetrekk laget av kunstneren Line Bergseth. Se lengre nede for annonseringen. Men først må jeg lufte noe for dere:


Trenger innspill - jeg tviler på at det var lite attraktive premier denne gangen, men jeg registrerer at deltakelsen på blogglotterier er dalende. Er det bare en trend hos Åpent^hus leserne, eller gjengs? Stemmer det at dere lesere ikke er så interessert i slike gi-borter?

Er i tenkeboksa om jeg skal droppe slike "stunt". Er det noe jeg bør gjøre anerledes til en eventuell neste gang? Bare ha det på Instgram? Er det tungvint å delta på bloggen? Ikke spennende med lotterier generelt? Kom gjerne med synspunkt, råd og tips! :)





Så tilbake til blogglotteriet:
Tusen takk til Line som har donert kunstverkene sine til to Åpent^hus leserne. Putetrekkene har en verdi på 1490,-/stk. Du kan se mer av hva flinke Line kreerer her. (Jeg er en stor fan og fremsnakker gjerne) :)


Vinnerne er:
1) på Instagram: @kringlagarden
og her på bloggen:
2) Ralfefarfars paradis

Gratulerer så mye!
Send meg en epost på apenthus@gmail.com med navn og adresse, så skal jeg få sendt dere premiene.

Så blir det opp til dere lesere
om dette var siste blogglotteri her på Åpent^hus eller ei.
Hva sier DU?


I morgen
update på prosjekt hage / utenfor






9 kommentarer:

  1. Så kjekt! Og alltid flott med blogglotteri!
    Supert at du har det begge plassar, både på Blogg og på Instagram. Eg er f.eks berre på bloggen. (Ikkje Instagram eller Facebook)

    Ser at minst tre av "mine" bloggvenner heiv seg på etter at eg la det ut på min blogg.
    Generelt ser det ut som at færre bloggar.
    Fleire går over kun på Instagram. Litt trist syns eg. Men kvar enkelt må ta sine valg.

    Ha fin kveld vidare!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Tusen Takk-synes virkelig de putene er fantastisk fine♥ ble skikkelig glad altså!! Sender deg mail i morgen ;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne:)
    Jeg opplever at hele bloggeland er litt "dødere" enn før, er ikke like mange kommentarer, selv om jeg ser at besøkstallene fortsatt er der, og det er jo koselig:)
    Tror bare ikke folk tar seg tid til å kommentere:)

    Jeg syns giveaways på blogger er kjempespennende og gøy jeg, men sjeldent jeg gidder å være med hvis det er mange regler og masse man må gjøre... tror at det og legge igjen en kommentar bare, gjør at flere blir med :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Må skrive litt om min opplevelse av det du etterlyser- merker helt klart at blogginga er ute- mange blogger har ikke blitt oppdatert på evigheter og selv om jeg fortsatt slenger ut noen innlegg i ny og ne- merker jeg at det er veeldig lite respons å hente. Jeg merker også at jeg leser mye,mye mindre blogger enn før- selv om jeg tar noen jafs innimellom. Jeg synes jo egentlig at det er mye bedre å lese og se på bilder i en blogg- enn på insta. Men insta er liksom så lettvint og umiddelbart. Noe annet jeg kjenner på er at det blir så mange ulike kanaler man er på i sosiale medier- slik at jeg ikke føler jeg har oversikt noe sted. Jeg kan gå inn hos folk jeg følger og oppdage at de har lagt ut masse som jeg ikke har fått med meg- det blir liksom alt for mye av alt ....man skal følge med på så mye og så mange. Synes det er vanskelig å råde deg til å slutte eller fortsette med gi-vekker- det hele kommer vel an på om du synes det er verdt jobben du har med å arrangere dem? Det er i alle fall veldig hyggelig å vinne;)

    SvarSlett
  6. Enig med mye av det som skrives over her, det har nok noe med at det er roligere i bloggverden enn før. For min del var det også premien, flotte puter men slett ikke min stil. Jeg deltar i veldig få blogglotterier. Det er mange premier som sikkert er fine, men jeg er veldig kresen på hva jeg tar inn i huset. Dersom jeg først deltar, så må det være noe jeg allerede ønsker meg, og som jeg allikevel hadde tenkt å kjøpe. Mange blogglotterier har bare sponsorpremier, med den siste, nye interiørdille-tingen, og det er sjelden av interesse for meg. Men dersom jeg først deltar, så må det være såpass enkelt at det bare er å skrive en kommentar på bloggen. Jeg har ikke instagram, og de jeg følger på facebook har jeg valgt av egen, fri vilje, ikke for å vinne noe. Så mitt ård er: fortsett om du syns det er verdt det. neste gang deltar jeg kanskje også!

    SvarSlett
  7. Jeg er ikke på instagram og følger kun et par blogger (bl.a din!). Har ikke kommet i lesemodus etter feiren enda og gikk derfor glipp av blogglotteriet...skulle gjerne deltatt ellers :) Liker både bloggen og lotteriene dine, jeg!
    Anine

    SvarSlett
  8. Det er tammere på blogg for tiden, men jeg tror og håper at det bare er en liten dødperiode før det blomstrer igjen. Jeg følger mange blogger, -spesielt håndarbeidsblogger, og det går i bølgedaler med mange, men jeg tror de kommer igjen. Sommeren generelt er litt tam i denne verden, og det varierer med hvor travelt folk har det i perioder. Jeg syns at blogg er mye mer personlig og koselig enn instagram, og jeg liker å delta i give-away.

    SvarSlett
  9. Jeg sluttet med blogglotteri for lenge siden, interessen var ikke der. Har nesten ingen lesere heller for tiden men nå er det jo litt min egen feil. Jeg har ikke blogget like mye som før (men leser blogger nesten daglig), er ikke like spennende som Sophie Elise og disse andre bloggerene og har derfor heller ikke en fanskare på instagram. Instagram er litt enklere, ett bilde og litt tekst er nok. Går fort unna. Håper ikke bloggverden er døende, fortsatt mye fint her.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...