mandag 24. oktober 2011

Kjøkken med takhøyde / Airy Danish kitchen

I dag har jeg lyst å vise frem kjøkkenet i dette fine danske huset. Huset ligger på et gammelt militær-kaserneområdet  huser nå en liten famillie. De har gjort en full forvandling - Lite som minner om kaserneliv her, ikke sant? :)


Lyst og moderne kjøkken fra HTH og innslag av stål, svart og klar oransje.
Dobbel takhøye over kjøkkenet gir en herlig romfølelse, ikke sant?.



Takvindu (ja, en av mine favoritteffekter)
bader rommene i deilig mykt dagslys.




Enden av kjøkkenøya har fått veggklistremerke som dekor.
Spise/sitteområdet ligger rett bortenfor.
Trappa har fått pleksiglasssider under stålgelenderet,
for å gjøre trappa tryggere.




Denne ventilatoren er både lampe og avtrekk. Elegant?




Det er kjøkkenområdet jeg synes var aller finest i dette huset.
vil du se mer av det, finner du det på Fri.dk.




Det herlige og luftige kjøkkenet minner meg litt om skjønne kjøkkenet til Karen bak merket KopCup.
Her er mitt tidligere innlegg om det.


I neste innlegg
liten rapport fra Stockholm

2 kommentarer:

  1. her er det sikkert godt å være :)

    SvarSlett
  2. sånn kjøkkenøy vil jeg også ha! :)
    line

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...