søndag 11. september 2011

Natur på veggen

Sanna Kanisto. Hummingbird in flight, Etsy.


Veggdekor er et spennende tema. Jeg har sagt det før - men hvite vegger trigger skaperlysten i meg: de føles som blanke kanvas som må "fylles". Jeg kan vel ikke akkurat skryte av å ha greid å kreativiteten i alldeles egne hender - jeg er ingen kløpper i å tegne eller male, men har nok av ideer og meninger om hva som kan passe hvor. Dagens tema er veggdekor med natur som tema.


Etsy - circlelinestudio


fra svensk blogg, men husker ikke hvilken. 


allposters no



Etsy NouWall


via Weedecor com


Etsy Coolgraphicss


newhousedesign com



contemporary earth art, Etsy



tapet fra Cole and son



Vista wallpaper


Samme motiv på veggen og på puta. natural history, oxford



Flowerbox, LA Architect com


Scandinavia surface com


Håper du har hatt ei fin helg.
Vår har vært en blanding av jobb og kos.
Som alltid :)




I neste innlegg
lekkert i Trønderhovedstaden

4 kommentarer:

  1. Hei! Så mye fin veggdekor:)
    Takk for hilsen hos meg, og takk for stemme! Klart du kan legge ut bilde:)
    Judith

    SvarSlett
  2. Vi har alt for alt for få ledige hvite vegger, sukk.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med Epla-butikken:-) Gøy at du prøver! Har vært inne og sett for litt siden, men linken din i høyremargen virker ikke. Er det bare hos meg?
    L-H.

    SvarSlett
  4. hei L-H
    tror det bare må være hos deg.
    virker i alle fall her hos meg.

    http://epla.no/shops/aapenthus/

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...