søndag 10. juli 2011

Fine spiseplasser

Dagens tema er bord til å samles rundt. Til å spise ved, til å prate rundt. Kanskje også til å gjøre lekser ved og tegne litt?

I mitt neste hjem skal jeg begrense meg til å ha bare ett slikt spisested - et riktig langbord som er både fint og praktisk, Og stoler til som er både vakre å se på og behagelige å sitte på.

Dagens lille bidrag fra min kant, er en liten Åpent hus-utstilling. Denne gangen med ti inspirasjonsbilder av spiseplasser. Enjoy!

1) boligliv dk


2) Bulthaup bord og Wegnerstoler. Ukjent kilde.


3) Bo Concept


4) Decoist


5) Freshome


6) Alec Hemer


7) Marie Claire Maison


8) Bonaldo


9) Skøna hem


Brune Erpicum Architects

Jeg kommer til at jeg har fire favoritter blant bildene. Hva med deg?
Og noen som vil gjette hva som er mine? :)


I neste innlegg
reisetips

6 kommentarer:

  1. Mye flott her, men tør ikke å gjette dine favoritter...Jeg likte veldig godt det første bildet.

    SvarSlett
  2. Vilka underbara inspirerande bord, nr 7 är min favvo! Kram Johanna

    SvarSlett
  3. Takk for hilsner. Jeg er på ferie men leser her og litt andre steder om kveldene. Koselig å ikke vaere helt borte fra bloggland!:). En av spisebord favorittene mine er selvfølgelig wegnerstolene på bilde to. Men jeg er jo litt schitzo, så det skal bli et vanskelig valg den dagen jeg blir presset til å velge. Håper alle har fine juli-dager. Stor klem fra åpent hus på kreta.

    SvarSlett
  4. Wegner stolene er min absolutte favoritt her! Elsker wegner stolene å har vurdert dem selv til spisestuen. men det blir ikke i denne omgang! FAB inspirasjon på bloggen din! La meg til som følger!

    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Nr. 1 likte jeg best, her kunne man leve på ordentlig i hverdagen, ikke bare på utstilling.

    SvarSlett
  6. ja, anonym. det er viktig å ordne seg slik at ting funker i praksis. lurer bare på om de er komfortable nok de plaststolene i nr. 1. Elsker fargesplashet.

    Mine favoritter er nok bilde 1, 2 og 9. Selv om jeg kunne nok aldri hatt det så "nakent" som i nr. 9.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...