onsdag 15. februar 2017

Interior favourites / Interiørfavoritter



Deler noen snapshots hjemmefra i dag. 
Onsdag er fridagen min,
og da er det godt både å ha litt ekstra tid til å 
tenke og lese og se

og så er det jo viktig å ta seg tid til å nyte
alt som er bra i livet. 

Bildene er av nytt og gammelt 
hjemme hos meg. 
slik jeg liker det.

det nye: norsk og sunnmørsk herlig retrodesign fra 
flinke keramikeren bak merket @Kvistporselen
matt, nydelig overflate, og enkle vakre former
i boller, fat, krukker med trelokk osv.

Det andre er blomster, gamle melkeflasker
og mitt skjønne bruktfunn. 













I dag har jeg nytt frisk luft sammen med venner. 
Og nå venter vi på at Herr Åpent^hus
skal komme hjem med 
vårt nye familiemedlem:
et lite fluffy nøste av en kattunge på 3 måneder!!!!


Fortsettelse følger 
- kan du tro!! :)

1 kommentar:

  1. Herlige glimt!
    Maria er SÅ flink! Kjekt du skryt av henne.

    Vakkert med gamle melkeflasker også :-)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...