lørdag 12. november 2016

Mørk måned eget preg / November glimpses



jeg nyter faktisk å holde jule-estetikken på avstand
ja visst har det blir "mørketid", 
men julepynten hører for meg ikke til i november. 
faktisk ikke en gang til starten av adventstida. 

julepynten kommer frem rett før jul.
før det tennes det bare lys
og ventes.
:) 

november skal få ha sin egen estetikk her hos oss.
med disse små søte fuglene, 
blir jeg mint på at jeg skal samle brødrester til 
de som har vanskeligere for å finne mat på denne tida. 










stor klem til alle som svinger innom her hos meg
jeg blir glad om du vil legge igjen et livstegn.

beste hilsener fra 
Åpent^hus

Translation; 
November is not time for Christmas decor at our house. 
I like to save that for December. 

Not even the start of December, but just before the holidays. 
That saves us from getting tired of it all ahead of time. 
And so we look forward to both the holidays and the preparations for it. 

November has its own aesthetics at our house. 
Days are shorter and it feels good to savour the daylight when we can enjoy it. 
Afternoons and nights are great for lighting candles and 
cosying up on the couch. 

I hope your November is a snuggly one. 
Best regards, Open^house

all photos: (c) Open^house





1 kommentar:

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...