søndag 31. juli 2016

Drøm i oppfyllelse / Wish come true

Kan knapt tro det, men dette er altså et "historisk innlegg". :)
Etter mange år på ønskelista mi, har en drøm endelig gått i oppfyllelse.


Et gulvur av den svenske typen "mora" har kommet i hus!!
Og det etter å ha vært på aktiv leting etter et i årevis.

Turen gikk til slutt med bil til Sverige for å hente. Og så har det stått i noen måneder i garasja til broren min i Osloområdet, før det nettopp ankom Ålebyen.



Joda, så var ikke fargene perfekte.
Men formene ingen ting å si noe på.


ikke er den noen antikk heller
men det bryr jeg meg ikke om!



Så da var det bare å sørge for forvandlinga og hente ut potensialet som lå under. :)
mønsteret på sidene var heldigvis bare maleteknikk, ikke "rukler" i treverket.




En sann fryd å finne frem sandpapir, malerull, pensel, grunning og maling.
(titt-titt! et sjeldent fjesbilde av Åpent^hus-dama for anledningen!)

gamle bordtennisbord kan funke som arbeidspult til maleprosjekt også, gitt! :)






Hvor den endelig skal stå vet jeg ikke ennå, men nå er den i alle fall min! :) 
<3 p="">

Jeg har ønska meg lenge. 
Se mine ønskelister, vist for lenge siden. Her og her.
Kjekt å se at noen av tingene har blitt mine etter hvert :)

<3 p="">

<3 p="">

Hvis man ikke drømmer, 

kan ikke drømmene gå i oppfyllelse,
ikke sant? :)


If you don't dare to wish
your dreams will never come true!

Sommerhilsen 
fra 
Åpent^hus


D2iX65Nl1IdC6U1YutJ8 

2 kommentarer:

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...