tirsdag 21. januar 2014

Palett komplett / Dusty colours livingroom


Når vinteren er på det mørkeste
er det deilig å bringe inn farger som gir litt ny energi.


Men siden jeg ikke trives så godt med knallfarger
hverken i klær eller hus, 
må det bli den "støvete" fargeskalaen på meg.
Den har jeg likt lenge. 


Og endelig finner jeg tekstiler i denne skalaen i butikkene.


Nå har jeg fått på plass de små fargedetaljene som snur stemninga i stua.
Borte er høst-stua, og julestua.
Nå er en gryende vår begynt her inne hos oss. 




Nyter noen avdempa nye fargeklatter i stua.
I form av noen nye putetrekk. Sammen med litt frodig grønt.
Og vips er "stua fornya". 
Så enkelt er det når de store flatene er forholdsvis nøytrale i fargene.






saueskinnet skal snart bort, ja. 
men ikke helt ennå :)

Ah! :) Da er det bare å finne frem boka. 
Etter gjentatte anbefalinger, har "ikke-krim-leseren" meg
tatt fatt på Jo Nesbøs første! Akkurat her i sofaen. :) 

Foto (c) Åpent^hus


I neste innlegg
tips til orden i kaoset :)


2 kommentarer:

  1. kjempefint
    gjør seg med litt nytt i heimen på disse tider.

    veldig behagelig fargeskala hos deg

    bw

    SvarSlett
  2. Lekker grønnfarge altså :o)
    Og herlig fargeskala.
    Kose deg med Nesbø. Knallbra ;o)
    Her er det Greys Anatomy :o)
    (og litt blogglesing)
    Klem Susanne

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...