lørdag 2. november 2013

Grønn inspo / Keen on green


Javel, så er vi midt i høstsesongen. 
Men selv om grønnfargene forsvinner rundt meg, 
blir jeg nok aldri lei av den fargen. 
I dag handler det om grønt her. :)




























Og siden jeg og herren har første barnefrie kveld 
på gudene-vet-hvor-lenge
tar jeg med dette siste bildet også :)

Grønnfarge gir meg energi merker, jeg
Flere som har det slik?

Håper alle har ei fin helg!

kildehenvisning i bildene. (Høyreklikk og velg Lagre som)


I neste innlegg
vakre lamper



2 kommentarer:

  1. Så flotte bilder! Grønt har blitt den nye favoritten min, starta med en pute, og nå baller det på seg, elsker det!
    Ønsker deg en flott søndag!

    SvarSlett
  2. Grønt er skjønt! Jeg har en del grønt i heimen, og kjenner at det gir energi. Det er noe rent og naturlig med grønt.
    Ha en fin søndag! :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...