onsdag 12. desember 2012

Lag julepynten selv / DIY Christmas deco

hus i filt med elektrisk telys i. se mer på craftgawker. com


Jeg har aldri tatt mål av meg til å være den bloggeren som gjør alt selv fra grunnen av,
som har det perfekte huset, som  rekker alt man skal og bør og
som "er kjent" og anerkjent i de rette kretser. 
Jeg driver bloggen slik jeg liker det - 
samler inspirasjon her og der, viser små drypp hjemmefra, 
og slenger inn noen tanker om livet og hverdagen sånn innimellom. :)
I dag er intet unntak: 

Jeg deler ideer og inspirasjon snappet opp her og der -
om ting man kan lage selv, dersom trangen skulle dukke opp, 
nå sånn i passe tid før jul. Og om du ikke får lyst til å gå i gang selv, 
kan det vel være kjekt å se likevel?

Enjoy!

stemningsfull lysslynge eller enkeltlampe laget av "kakepapir"


plukk ut noen fine julekuler og la de få bli en flott julekulesalat i glassbollen :)


Norgesglass, kubbelys og julegodis = sant



søte og fine pepperkaker
alle de fire bildene over er fra den kreative dama bak bloggen Briggs.




lag julekrybben selv av papir og fyrstikkeske. 

endelig har jeg fått gjennomført trekning i det siste lotteriet her på bloggen. 
Denne gangen får jeg dele ut et vakkert ullpledd i norsk kvalitetsull fra Røros Tweed, 
med dekor fra flotte norske design-gjengen Scandinavian Surface. 

Lykkehjulet stoppet denne gangen på lodd-innehavneren med bloggen Hjem for 4. 
Gratulerer så mye! :
Send meg en epost, så ordner vi forsendelse i tide til jul! :)

Takk til alle som deltok. 

Har fått noen andre saker i posten, 
som jeg lurer på å lage lynlotteri av til uka. 
Stemning for det? :)


Translation: 
Today's post share some ideas for diy Christmas decorations. 
And a winner has been drawn in my latest give-away. 
The lucky recipient of a gorgeous woolen blanket in great Norwegian quality and design, is Hjem for 4. Thanks to all who participated.

We still have time for one more gift-giving before the holidasy - 

Next week I'll be throwing a speed give-away again. So stay tuned! :)


I neste innlegg
vakkert håndtverk

5 kommentarer:

  1. Flott insp som vanleg!
    Herleg når det ikkje kostar "skjorta" ;-)

    Vonar du har fine Adventsdagar!

    SvarSlett
  2. Så mye flott inspirasjon!!
    Og gratulerer til heldig vinner:))

    SvarSlett
  3. De filthusene var søte. Jeg samler og samler på gode skaper-ideer, men benytter meg kun av et fåtall. :-)

    SvarSlett
  4. De filtlysene er flotte, synes jeg, virkelig noe jeg kan tenke meg å lage:) Må kjøpe meg hvit filt i neste uke;)
    Kulene i glassbollen og kubbelys i Norgesglass og godteri er også fint:) Artig bilde av barnehånda på godterijakt:)
    God førjulstid til deg:)
    Trine:)

    SvarSlett
  5. Hei, kan nesten ikke tro at jeg har vært så heldig å vinne!!! Gleder meg til å få det nydelige pleddet i hus - det innebærer vel noen nye putekjøp også, men men..... ;-) Har sendt deg en mail med adressen min. Mvh Tone

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...